Mindset x context : schools, classrooms, and the unequal translation of expectations into math achievement

著者

    • Carroll, Jamie M.

書誌事項

Mindset x context : schools, classrooms, and the unequal translation of expectations into math achievement

Jamie M. Carroll, ... [et al.]

(Monographs of the Society for Research in Child Development, serial no. 346 = v. 88, no. 2)

Wiley, 2023

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BD04596495
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston ; Oxford (U.K.)
  • ページ数/冊数
    109 p.
  • 大きさ
    26 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ