H2H marketing : case studies on human-to-human marketing

著者

書誌事項

H2H marketing : case studies on human-to-human marketing

Philip Kotler ... [et al.] , editors

(Springer business cases / editorial board members, Mehtap Aldogan Eklund ... [et al.])

Springer, c2023

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references

Other editors: Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz, Maximilian Haas

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BD05469755
  • ISBN
    • 9783031223921
  • 出版国コード
    sz
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cham
  • ページ数/冊数
    xix, 213 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ