Building the self-efficacy beliefs of English language learners and teachers : New perspectives for research, teaching and learning

著者

    • Wyatt, Mark
    • Faez, Farahnaz

書誌事項

Building the self-efficacy beliefs of English language learners and teachers : New perspectives for research, teaching and learning

edited by Mark Wyatt, Farahnaz Faez

(Routledge research in language education)

Routledge, 2024

  • : hbk

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BD06020695
  • ISBN
    • 9781032456829
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York, NYA ; bingdon, Oxon
  • ページ数/冊数
    xi, 282 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ