A research agenda for brand management in a new era of consumerism

著者

書誌事項

A research agenda for brand management in a new era of consumerism

edited by Ceridwyn King, Enrique Murillo

(Elgar research agendas)

E. Elgar, c2023

  • : cased

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BD06780462
  • ISBN
    • 9781803925509
  • LCCN
    2023940690
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cheltenham
  • ページ数/冊数
    xix, 295 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ