インスタントで家庭的? : 1960年代のCMスタディーズ Instant and homey? : CM studies of the 1960s

Author(s)

Bibliographic Information

インスタントで家庭的? : 1960年代のCMスタディーズ = Instant and homey? : CM studies of the 1960s

同志社大学社会学部メディア学科広告論研究室 [編集]

(広告論研究 / 同志社大学広告論研究室, 同志社大学社会学部メディア学科編集, vol.3)

同志社大学広告論研究室, 2024.3

Title Transcription

インスタント デ カテイテキ? : 1960ネンダイ ノ CM スタディーズ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

表現種別: テキスト (ncrcontent), 機器種別: 機器不用 (ncrmedia), キャリア種別: 冊子 (ncrcarrier)

裏表紙の編集・発行: 同志社大学広告論研究室, 同志社大学社会学部メディア学科

文献あり

Related Books: 1-1 of 1

  • 広告論研究

    同志社大学広告論研究室, 同志社大学社会学部メディア学科編集

    同志社大学広告論研究室, 同志社大学社会学部メディア学科

Details

  • NCID
    BD11721666
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    京都
  • Pages/Volumes
    103p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top