Bibliographic Information

広告論

木地節郎著

(Sekaishiso seminar)

世界思想社, 1987.9

Title Transcription

コウコクロン

Access to Electronic Resource 1 items

Available at  / 54 libraries

Description and Table of Contents

Description

現代広告を、マーケティング論の立場からとらえ、成立背景・性格・機能を分析し、広告戦略の基本を明らかにする。「現代広告」の多角的分析。

Table of Contents

  • 第1章 広告の定義と種類
  • 第2章 広告の歴史
  • 第3章 現代の広告とその性格
  • 第4章 広告の機能
  • 第5章 マーケティング戦略と広告
  • 第6章 広告の形態
  • 第7章 広告媒体
  • 第8章 広告表現と広告露出条件
  • 第9章 広告費
  • 第10章 広告効果と測定
  • 第11章 広告部門の組織
  • 第12章 広告計画
  • 第13章 広告批判と広告倫理

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN01779670
  • ISBN
    • 4790703223
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    京都
  • Pages/Volumes
    iv,199p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top