Bibliographic Information

授業づくりの発想

藤岡信勝著

(授業づくりの本)

日本書籍, 1989.11

Title Transcription

ジュギョウズクリ ノ ハッソウ

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 授業を構成する四つのレベル—教育内容・教材・教授行為・学習者
  • 2 教材づくりの論理
  • 3 教授行為の発見
  • 4 歴史の授業づくりの三つのモデル—久津見宣子・山本典人・有田和正氏の授業づくり

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1
Details
  • NCID
    BN04152403
  • ISBN
    • 4819902512
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    210p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top