Bibliographic Information

クレーム管理

佐々木脩編著

日刊工業新聞社, 1986.10

第2版

Title Transcription

クレーム カンリ

Access to Electronic Resource 1 items

Available at  / 21 libraries

Note

参考文献:p259

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1章 クレーム管理の考え方
  • 第2章 クレーム管理の進め方についての基本
  • 第3章 クレーム処理の進め方の実際
  • 第4章 クレーム管理実務の要点
  • 第5章 再発防止のためのクレーム予防対策の実際
  • 第6章 クレーム管理特論
  • 第7章 クレーム管理Q&A

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN05367755
  • ISBN
    • 4526020966
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    259,6p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top