「表層マーケティング」批判 : ネオ・モダンのモノロジー

Bibliographic Information

「表層マーケティング」批判 : ネオ・モダンのモノロジー

松井睦著

日本コンサルタントグループ, 1991.1

Title Transcription

ヒョウソウ マーケティング ヒハン : ネオ モダン ノ モノロジー

Available at  / 26 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 ポスト・モダンの幻想
  • 2 「モノ」の価値
  • 3 消費者・生活者の幻影
  • 4 企業文化・企業メッセージ
  • 5 商品メッセージ、コマーシャル・メッセージ
  • 6 サイエンスとテクノロジー
  • 7 思考のパラダイム

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN05961111
  • ISBN
    • 4889161384
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    vii,242p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top