店頭マーケティングの実際

Bibliographic Information

店頭マーケティングの実際

大槻博著

(日経文庫, 437)

日本経済新聞社, 1991.3

Title Transcription

テントウ マーケティング ノ ジッサイ

Available at  / 93 libraries

Description and Table of Contents

Description

情報収集から消費者向け情報発信、取引活動まで—。戦略の全てを解説。

Table of Contents

  • 1 店頭マーケティングとは
  • 2 マス広告対店頭マーケティング戦略
  • 3 店頭情報の収集
  • 4 店頭から発想する製品開発活動
  • 5 店頭からの情報発信活動
  • 6 チャネル確保のための戦略
  • 7 店頭の取引活動
  • 8 店頭マーケティングと戦略

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

  • 日経文庫

    日本経済新聞社

    Available at 2 libraries

Details

  • NCID
    BN06187012
  • ISBN
    • 4532104378
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    189p
  • Size
    18cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top