エクセレント・カンパニーのサービス戦略 : アメリカ経済の復活をリードする優良企業25社

Bibliographic Information

エクセレント・カンパニーのサービス戦略 : アメリカ経済の復活をリードする優良企業25社

R・ゼンケ, D・シャーフ著 ; 廣地一弘訳

HBJ出版局, 1991.7

Other Title

The service edge : 101 companies that profit from customer care

Title Transcription

エクセレント ・ カンパニー ノ サービス センリャク : アメリカ ケイザイ ノ フッカツ オ リード スル ユウリョウ キギョウ 25シャ

Available at  / 26 libraries

Note

I部の翻訳 :多田正行

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1部 優良サービスについての基本的な定義(顧客サービスのジレンマ;特色のあるサービスの創造;運営の原則)
  • 第2部 サービス優良企業厳選25社(旅行産業;ホテル;ヘルスケア;金融サービス業;レストランビジネス;小売業;テクノロジー;企業向けサービス;卓越したペースセッター)

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN06611498
  • ISBN
    • 4833750619
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    347p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top