マーケティング戦略の実際

Bibliographic Information

マーケティング戦略の実際

水口健次著

(日経文庫, 331)

日本経済新聞社, 1991.7

2版

Title Transcription

マーケティング センリャク ノ ジッサイ

Access to Electronic Resource 1 items

Available at  / 44 libraries

Description and Table of Contents

Description

リサーチから、流通、広告、営業まで激変する市場を捉える戦略を詳解。

Table of Contents

  • プロローグ 市場の変化
  • 1 マーケット・マーケティング・戦略
  • 2 顧客接点の仕組みづくり
  • 3 コミュニケーションの革新
  • 4 マーケティングの重点戦略
  • エピローグ マーケティング・パーソンへの助言

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

  • 日経文庫

    日本経済新聞社

    Available at 2 libraries

Details

  • NCID
    BN06694531
  • ISBN
    • 4532013313
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    194p
  • Size
    18cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top