広告のプレゼンテーション

Author(s)

Bibliographic Information

広告のプレゼンテーション

サンドラ・モリアーティ, トム・ダンカン共著 ; 並木可雄訳

ダヴィッド社, 1991.9

Other Title

How to create and deliver winning advertising presentations

Title Transcription

コウコク ノ プレゼンテーション

Available at  / 30 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 プレゼンテーションのプラニング(プレゼンテーションの戦略;メッセージのプラニング;AV機器の選び方)
  • 2 プレゼンテーションの製作(ビジュアルのデザイン;プレゼンテーションの編成)
  • 3 プレゼンテーションの実施(プレゼンテーションのやり方;メッセージの伝え方;プレゼンテーションのフォローアップ)

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN07510394
  • ISBN
    • 4804802010
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    200p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top