消費者の解読する《商品価値》操作の決め手としてのブランド戦略編

Bibliographic Information

消費者の解読する《商品価値》操作の決め手としてのブランド戦略編

林利昭著

(商品経営戦略シリーズ, 第1巻)

日本能率協会総合研究所, 1991

Other Title

ブランド戦略編

Title Transcription

ショウヒシャ ノ カイドク スル ショウヒン カチ ソウサ ノ キメテ トシテノ ブランド センリャク ヘン

Available at  / 3 libraries

Search this Book/Journal

Note

日本能率協会総合研究所 東京生活研究室監修

1991.2発行に英文タイトル併記あり(Products identification : strategic brand operation as interface of products identity)

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN07578605
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    211p
  • Size
    31cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top