消費社会再生の条件 : 日本の消費はなぜ混乱したのか

Bibliographic Information

消費社会再生の条件 : 日本の消費はなぜ混乱したのか

熊沢孝著

ダイヤモンド社, 1993.2

Title Transcription

ショウヒ シャカイ サイセイ ノ ジョウケン : ニホン ノ ショウヒ ワ ナゼ コンラン シタ ノカ

Available at  / 49 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 消費と企業の再生
  • 1部 消費者心理の底流
  • 2部 本物の価値
  • 3部 時間の価値
  • 4部 空間の価値
  • 5部 企業の再生

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN08886613
  • ISBN
    • 4478501076
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    13, 232p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top