マーケティング・コストの分析 : 営業費分析の方法・営業費と製造原価の区分

Bibliographic Information

マーケティング・コストの分析 : 営業費分析の方法・営業費と製造原価の区分

アメリカ会計協会編 ; 西沢脩訳

(アメリカ管理会計シリーズ / アメリカ会計協会編, 6)

日本生産性本部, 1964.5

Other Title

Analysis of non-manufacturing costs for managerial decisions

Costs included in inventories

Title Transcription

マーケティング・コスト ノ ブンセキ : エイギョウヒ ブンセキ ノ ホウホウ・エイギョウヒ ト セイゾウ ゲンカ ノ クブン

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Details

  • NCID
    BN09994994
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    166p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
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