企業は「付加価値」を売れ : 新しい「価値」の時代の商品戦略 : 時代を見抜き、感性をつかむ

Bibliographic Information

企業は「付加価値」を売れ : 新しい「価値」の時代の商品戦略 : 時代を見抜き、感性をつかむ

島田陽介著

(PHP business library)

PHP研究所, 1984.12

Title Transcription

キギョウ ワ「フカ カチ」オ ウレ : アタラシイ「カチ」ノ ジダイ ノ ショウヒン センリャク : ジダイ オ ミヌキ、カンセイ オ ツカム

Available at  / 2 libraries

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN11048015
  • ISBN
    • 4569214290
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    京都
  • Pages/Volumes
    238p
  • Size
    18cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top