日本の流通とマーケティング Distributive trade and marketing in Japan

Bibliographic Information

日本の流通とマーケティング = Distributive trade and marketing in Japan

荒川祐吉著

(流通研究論集 / 荒川祐吉著, 第9巻)

千倉書房, 1994.8

Title Transcription

ニホン ノ リュウツウ ト マーケティング

Available at  / 75 libraries

Note

本文は英語

Description and Table of Contents

Description

本書は、英文論稿を収録したもので、論稿4編の内2編は日本流通機構の特徴と商業企業の行動に関するもので一つは卸売商業もう一つは小売商業、前者は綿織物流通という特定の分野、後者は日本小売のマクロ構造に関する分析である。

Table of Contents

  • SMALL WHOLESALERS IN COTTON TEXTILES MARKETING IN JAPAN
  • THE STRUCTURE OF RETAIL TRADE IN JAPAN
  • ON THE DEVELOPMENT OF MARKETING STUDIES IN JAPAN
  • THE CHARACTERISTICS AND TRENDS OF THE DOMESTIC MARKET FOR THE PRODUCTS OF SMALL BUSINESS IN JAPAN

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN11227499
  • ISBN
    • 4805106913
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    eng
  • Text Language Code
    engjpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    3, 2, 1, 1, 118p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top