Bibliographic Information

販路拡張の理論と実際

日本商業学会編

(現代商業論, 第3集)

誠文堂新光社, 1955

Title Transcription

ハンロ カクチョウ ノ リロン ト ジッサイ

Available at  / 29 libraries

Search this Book/Journal

Contents of Works

  • 販売経営の新方向 / 宇野政雄
  • 販売促進の本質とその形態 / 清水晶
  • 売場配置と列品の計画化 / 原田俊夫
  • 需要調査二題 / 村本福松
  • 市場調査の原理とその適用 / 山東茂一郎
  • 農産物販売合理化の方策 / 岡本理一
  • 生成期におけるアメリカ農業協同組合 / 片岡一郎
  • 不完全競争と国際貿易 / 斎藤武雄
  • 貿易振興と海外市場調査 / 桐田尚作
  • 観光事業に於ける市場調査 / 田中喜一

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN12728434
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    194p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top