マス・コミュニケーション限界論 : 広告媒体と人間関係の関連性に関する研究

Bibliographic Information

マス・コミュニケーション限界論 : 広告媒体と人間関係の関連性に関する研究

安食正夫, 長谷川弓子著

(東京医科大学社会学教室研究報告)

学術出版社, 1959.10

Other Title

マス・コミュニケーション限界論

Title Transcription

マス コミュニケーション ゲンカイロン : コウコク バイタイ ト ニンゲン カンケイ ノ カンレンセイ ニ カンスル ケンキュウ

Available at  / 4 libraries

Search this Book/Journal

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN14334892
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    90p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Parent Bibliography ID
Page Top