広告ビジネスの基礎講座

Bibliographic Information

広告ビジネスの基礎講座

宣伝会議編

宣伝会議, 1996.6

Title Transcription

コウコク ビジネス ノ キソ コウザ

Available at  / 22 libraries

Note

監修: 新屋哲博,松岡富士夫

Description and Table of Contents

Description

媒体からクリエイティブまでさまざまな分野を通し広告の理論と実務を包括的に解説。広告のすべてがわかる必携の一冊。

Table of Contents

  • 第1章 広告とは
  • 第2章 広告計画
  • 第3章 広告活動の実際
  • 第4章 広告表現
  • 第5章 広告の管理
  • 第6章 広告会社の機能
  • 第7章 これからの広告
  • 第8章 広告関連の法規

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN14925811
  • ISBN
    • 4883350096
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    267p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top