Marketing management : shaping the profession of marketing
著者
書誌事項
Marketing management : shaping the profession of marketing
Periodicals Service Company, 2001-2007
[Reprinted]
- Vol. 1, no. 1 (winter 1992)-v. 12, no. 6 (Nov./Dec. 2003)
- タイトル別名
-
Marketing management (Chicago, Ill.)
Mark. manag (Chic. Ill.)
Marketing management (Chicago, Ill.)
MM
大学図書館所蔵 全4件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
Title from original cover
Running title varies: Marketing management, v. 1, no. 1 (winter 1992)-v. 8, no. 2 (summer 1999); MM, v. 8, no. 3 (fall 1999)-
Originally published: Chicago, Ill. : American Marketing Association Publications Group , c1992-c2003
Original frequency varies: quarterly, v. 1, no. 1 (winter 1992)-v. 10, no. 1 (spring 2001); bimonthly, v. 10, no. 2 (July/Aug. 2001)-
Original ISSN: 10613846
"Reprinted with the permission of the original publisher by Periodicals Service Company"--Reprint t.p