Techniques for evaluating and improving instruction
著者
書誌事項
Techniques for evaluating and improving instruction
(New directions for teaching and learning, no. 31)(Jossey-Bass higher education series)
Jossey-Bass, c1987
大学図書館所蔵 全8件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographies and index
内容説明・目次
内容説明
The interest in and continuing need for evaluating teaching exists at every level of education. A crucial problem of evaluating faculty services in any institution is not only that of identifying and measuring teaching effectiveness but of identifying and measuring agreements as to the weight to be placed on various faculty responsibilities. The aim of this volume of New Directions for Teaching and Learning is to provide faculty and administrators with practical approaches for instructional improvement and evaluation programs. This is the 31st issue of New Directions for Teaching and Learning. For more information on the series, please see the Journals and Periodicals page.
「Nielsen BookData」 より