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Sales management : concepts, practices, and cases

Eugene M. Johnson, David L. Kurtz, Eberhard E. Scheuing

(McGraw-Hill series in marketing)

McGraw-Hill, c1986

  • : pbk

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注記

Includes bibliographical references and indexes

内容説明・目次

内容説明

The authors emphasise the dynamic nature of sales management and its need to function in a constantly changing environment. Topics covered include, the personal selling function, planning the sales effort, and directing the sales force. Second revised edition.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA04029471
  • ISBN
    • 0070326371
    • 0071005048
  • LCCN
    85015154
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xxi, 596 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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