Educating the young thinker : classroom strategies for cognitive growth
著者
書誌事項
Educating the young thinker : classroom strategies for cognitive growth
L. Erlbaum Associates, 1984
- : pbk.
大学図書館所蔵 全8件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. 249-254
Includes index
内容説明・目次
内容説明
Published in the year 1984, Educating the Young Thinker is a valuable contribution to the field of Cognitive Psychology.
目次
- Chapter 1 The Teacher as a Decision Maker
- Chapter 2 On Educating the Young Thinker: A Perspective
- Chapter 3 A Day in the Preschool
- Chapter 4 Art and Construction
- Chapter 5 Music and Movement
- Chapter 6 Science
- Chapter 7 The Social-Affective Domain
- Chapter 8 Imaginative Play
- Chapter 9 Educating the Young Thinker: Strategies and ObjectivesIndex
「Nielsen BookData」 より