Marketing management : strategy and action

書誌事項

Marketing management : strategy and action

Henry Assael

Kent Pub. Co., c1985

大学図書館所蔵 件 / 28

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographies and indexes

内容説明・目次

内容説明

This book should be of interest to students taking marketing courses at an intermediate level on degree, diploma and MBA programmes.

目次

Marketing planning and strategy. Defining and measuring marketing opportunity. Marketing strategy and marketing mix. Strategic marketing planning. Special areas of marketing management.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA06560806
  • ISBN
    • 0534047882
  • LCCN
    84023534
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston, Mass.
  • ページ数/冊数
    xix, 750, 14, 25 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ