Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour

著者

    • Fontana, David

書誌事項

Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour

David Fontana

(Psychology in action)

British Psychological Society , Methuen, 1985

  • pbk.

大学図書館所蔵 件 / 14

この図書・雑誌をさがす

注記

Bibliography: p. 184

Includes index

内容説明・目次

内容説明

Investigates causes of disruptive behaviour at school and offers advice, taking into account the behaviour of both children and teachers. Commonly occurring problems such as inattentiveness, hyperactivity, lack of interest, defiance, rudeness, bullying and classroom violence are examined.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA10100435
  • ISBN
    • 0901715425
    • 0901715395
  • LCCN
    85007167
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Leicester,London ; New York
  • ページ数/冊数
    186 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ