Assessment : a teacher's guide to the issues
著者
書誌事項
Assessment : a teacher's guide to the issues
Hodder & Stoughton, 1990
大学図書館所蔵 全7件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. [106]-114
Includes index
内容説明・目次
内容説明
A guide, for teachers, to the issues involved in assessment. The book looks at the uses, functions and impact as well as new developments in the area of assessments. This book should be of interest to both primary and secondary teachers.
目次
- The purposes of assessment
- uses and limitations of assessment
- can testing raise standards?
- assessment and evaluation of schools
- assessment and equal opportunities
- assessment at primary level
- graded assessment
- GCSE - criterion-referencing and differentiation
- national curriculum assessment - a critique.
「Nielsen BookData」 より