Educational achievement in relation to intelligence : as shown by teachers' marks, promotions, and scores in standard tests in certain elementary grades

著者

    • John, Charles W. St.

書誌事項

Educational achievement in relation to intelligence : as shown by teachers' marks, promotions, and scores in standard tests in certain elementary grades

by Charles W. St. John

(Harvard studies in education, vol. 15)

Johnson Reprint, 1969

大学図書館所蔵 件 / 11

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprint. originally published: Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 1930

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA11752668
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xiv, 219 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 親書誌ID
ページトップへ