Analyzing variations in advertising and promotional expenditures : key correlates in consumer, industrial, and service markets

著者

書誌事項

Analyzing variations in advertising and promotional expenditures : key correlates in consumer, industrial, and service markets

Siva K. Balasubramanian and V. Kumar

(Report / Marketing Science Institute, no. 90-109)

Marketing Science Institute, c1990

大学図書館所蔵 件 / 6

この図書・雑誌をさがす

注記

Bibliography: p. 68

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Report

    Marketing Science Institute

    Marketing Science Institute

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA1338884X
  • LCCN
    91148898
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cambridge, Mass.
  • ページ数/冊数
    p. 57-68
  • 大きさ
    28 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ