Spatial analysis in marketing : theory, methods, and applications

書誌事項

Spatial analysis in marketing : theory, methods, and applications

editors, Avijit Ghosh, Charles A. Ingene

(Research in marketing : an annual compilation of research / editor, Jagdish N. Sheth, suppl. 5 (1991))

JAI Press, 1991

大学図書館所蔵 件 / 28

この図書・雑誌をさがす

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Research in marketing : an annual compilation of research

    editor, Jagdish N. Sheth

    JAI Press c1978-

    v. 1 : 1978 , v. 2 : 1979 , v. 3 : 1980 , v. 4 : 1981 , v. 5 : 1981 , v. 6 : 1983 , v. 7 : 1984 , v. 8 : 1986 , v. 9 : 1987 , v. 10 : 1990 , v. 11 : 1992 , v. 12 : 1995 , v. 13 : 1997 , v. 14 : 1998

    所蔵館66館

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA13544286
  • ISBN
    • 1559383801
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Greenwich, Conn.
  • ページ数/冊数
    viii, 289 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ