Comparative marketing : wholesaling in fifteen countries

書誌事項

Comparative marketing : wholesaling in fifteen countries

edited by Robert Bartels ; sponsored by the American Marketing Association

Richard D. Irwin, 1963

大学図書館所蔵 件 / 45

この図書・雑誌をさがす

注記

Bibliography: p. 311-317

内容説明・目次

内容説明

Wholesaling in Europe, the Middle East, Asia and Oceania, Africa, Latin America and the communist countries, is explored in terms of social setting. Studies were prepared by the Comparative Marketing Committee of the American Marketing Association.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA1394474X
  • ISBN
    • 0313238383
  • LCCN
    82025149
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Homewood, Ill.
  • ページ数/冊数
    xii, 317 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ