書誌事項

Marketing models

Gary L. Lilien, Philip Kotler, K. Sridhar Moorthy

Prentice-Hall, c1992

  • : [pbk]

大学図書館所蔵 件 / 50

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. 715-776) and indexes.

内容説明・目次

内容説明

This work is designed to develop the quantitative foundations for marketing decisions in terms of both theoretical models to help analyze marketing issues and also decision-support models. The focus is on substantive marketing decisions rather than on methodology.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA17188638
  • ISBN
    • 0135446449
    • 013545641X
  • LCCN
    91034512
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Englewood Cliffs, N.J.
  • ページ数/冊数
    xv, 803 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ