Popular culture : the metropolitan experience
著者
書誌事項
Popular culture : the metropolitan experience
(Studies in communication)
Routledge, 1988, c1986
- : pbk
並立書誌 全1件
大学図書館所蔵 全12件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
First published: London ; Methuen , 1986
Bibliography: p. 228-234
Includes index
内容説明・目次
内容説明
Iain Chambers approaches the often overlooked details and textures of popular culture through a series of histories which show how it becomes continually remade as each of us defines our own urban space.
目次
- Introduction Popular Culture, Popular Knowledge
- Part 1 The Obscured Metropolis
- Chapter 1 Urban Times ?EURO?
- Chapter 2 ?EURO? and Urban Pastimes
- Chapter 3 Inside the Present
- Part 2 The Sights
- Chapter 4 A World of Images
- Chapter 5 National Views
- Chapter 6 Other Visions, Screens and Pleasures
- Part 3 The Sounds
- Chapter 7 From Music Hall to Hitsville
- Chapter 8 Other Sounds, Other Worlds
- Chapter 9 Sounds of Youth
- Part 4 Conclusions
- Chapter 10 In These Times
- Chapter 11 Theoretical Exposures: Framing Culture
- fur Further Materials
「Nielsen BookData」 より