Curriculum reform at key stage 1 : teacher commitment and policy failure
著者
書誌事項
Curriculum reform at key stage 1 : teacher commitment and policy failure
Longman , Published with the Association of Teachers and Lecturers, c1994
大学図書館所蔵 全10件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
The delivery of Key Stage 1 of the National Curriculum is a crucial and increasingly controversial part of the reforms of the education service. This book summarizes the results of a four-year study of the impact of the National Curriculum of infant teachers workloads. The research has been commissioned by ATL. The report aims to present the findings in an concise and readable form and it also analyzes the findings and their implications for the teaching profession.
目次
- Key Stage 1 - the policy context and emerging issues
- the 50-hour working week - here to stay?
- delivering the broad and balanced curriculum
- assessment and testing
- Year 2 teachers - beasts of burden or first over the top
- invisible workloads - preparation and professional development
- administration and other activities
- failure and fatigue - the consequences of conscientiousness
- terminal judgements - perceptions of continuities and change.
「Nielsen BookData」 より