書誌事項

Dictionary of marketing terms

by Betsy-Ann Toffler, Jane Imber

(Barron's business guides)

Barron's Educational Series, c1994

2nd ed

大学図書館所蔵 件 / 18

この図書・雑誌をさがす

注記

Rev. ed. of: Dictionary of advertising and direct mail terms / Jane Imber. c1987

内容説明・目次

内容説明

This up-to-date dictionary features 3500 marketing terms defined clearly and concisely. The terms are arranged alphabetically and cover everything from words and phrases used in print and broadcast media to social, cultural, consumer, and legal marketing terminology. Here's an invaluable reference for the business person, student or anyone looking to learn more about marketing.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA24245629
  • ISBN
    • 0812017838
  • LCCN
    93023235
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Hauppauge, N.Y.
  • ページ数/冊数
    viii, 579 p.
  • 大きさ
    18 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ