Consumption & marketing : macro dimensions

書誌事項

Consumption & marketing : macro dimensions

[edited by] Russell W. Belk, Nikhilesh Dholakia, Alladi Venkatesh

South-Western College Pub., 1996

  • : pbk

タイトル別名

Consumption and marketing

大学図書館所蔵 件 / 29

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and indexes

内容説明・目次

内容説明

The six essays in this collection focus on exploring the macro dimensions of consumption and marketing. It attempts to foster dialogue between marketing researchers and social sciences. The essays are mainly by marketing scholars, and the commentaries on the essays are by social scientists.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA26220855
  • ISBN
    • 0538850507
  • LCCN
    95013608
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cincinnati, Ohio
  • ページ数/冊数
    xiii, 360 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ