Conceptual and theoretical developments in marketing

書誌事項

Conceptual and theoretical developments in marketing

[edited by] O.C. Ferrell, Stephen W. Brown, Charles W. Lamb, Jr

(Proceedings series / American Marketing Association)

American Marketing Association, c1979

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

注記

"Proceedings of a conference held in Phoenix, Ariz., Feb. 7-9, 1979"--CIP data

Includes bibliographical references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA28492153
  • ISBN
    • 0877571228
  • LCCN
    79012654
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Chicago
  • ページ数/冊数
    xxi, 709 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ