The standby book : activities for the language classroom
著者
書誌事項
The standby book : activities for the language classroom
(Cambridge handbooks for language teachers / general editor, Michael Swan)
Cambridge University Press, 1997
- : hbk
- : pbk
大学図書館所蔵 全60件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. 245-246
Includes index
内容説明・目次
内容説明
The Standby Book is an anthology of more than 120 language learning activities contributed by 33 teachers. It includes complete lesson suggestions; activities which can be used to build complete lessons; suggestions for variations and extensions of the activities; example texts and photocopiable handouts. There are activities for conversation practice; vocabulary learning; reading; writing; fluency practice; warming up and changing pace; team building; confidence building; revision and for fun. The Standby Book has been compiled as a support for teachers who teach young adults and adults on General English courses, groups of business and professional people, students of English for Academic Purposes, Literature or those following exam preparation courses.
目次
- 1 Warm ups, breaks and fillers
- 2 Including review
- 3 Communicative potpourri
- 4 Working with a coursebook
- 5 Using magazines and newspapers
- 6 Theme texts, affective texts
- 7 Especially writing
- 8 Language and literature
- 9 Music and imagination
- 10 Not just for business people
- 11 Grammar: practice and reflection
「Nielsen BookData」 より