顧客がサービスを決める時 : 顧客の期待に組織はどう応えるか

Bibliographic Information

顧客がサービスを決める時 : 顧客の期待に組織はどう応えるか

ウォレン・ベニス編 ; ジェームズ・ショウ著 ; 和田正春訳

ダイヤモンド社, 1997.8

Other Title

Customer-inspired quality : looking backward through the telescope

顧客がサービスを決める時 : 顧客の期待に組織はどう応えるか

Title Transcription

コカク ガ サービス オ キメル トキ : コカク ノ キタイ ニ ソシキ ワ ドウ コタエルカ

Available at  / 33 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • はじめに 望遠鏡を逆からのぞくと…
  • 1 崖っぷちからの脱出
  • 2 顧客の視点から
  • 3 腕利きの修繕屋
  • 4 「見えないもの」の大きさを知る
  • 5 正しい風をつかまえる
  • 6 「当たり前」を改善する
  • 7 どうやって象を食べるか
  • 8 プラグ・イン
  • 9 「方向転換」の効果

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA33350158
  • ISBN
    • 4478490244
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    213p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top