マーケティングハンドブック
Author(s)
Bibliographic Information
マーケティングハンドブック
朝倉書店, 1997.12
- Other Title
-
Handbooks in operations research and management science vol.5 : Marketing
マーケティングハンドブック
- Title Transcription
-
マーケティング ハンドブック
Available at 242 libraries
  Aomori
  Iwate
  Miyagi
  Akita
  Yamagata
  Fukushima
  Ibaraki
  Tochigi
  Gunma
  Saitama
  Chiba
  Tokyo
  Kanagawa
  Niigata
  Toyama
  Ishikawa
  Fukui
  Yamanashi
  Nagano
  Gifu
  Shizuoka
  Aichi
  Mie
  Shiga
  Kyoto
  Osaka
  Hyogo
  Nara
  Wakayama
  Tottori
  Shimane
  Okayama
  Hiroshima
  Yamaguchi
  Tokushima
  Kagawa
  Ehime
  Kochi
  Fukuoka
  Saga
  Nagasaki
  Kumamoto
  Oita
  Miyazaki
  Kagoshima
  Okinawa
  Korea
  China
  Thailand
  United Kingdom
  Germany
  Switzerland
  France
  Belgium
  Netherlands
  Sweden
  Norway
  United States of America
Search this Book/Journal
Note
その他の監訳者: 岡太彬訓, 木島正明, 守口剛
Marketing, c1993の翻訳
参考文献: 各章末
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 1 序論
- 2 市場現象のモデル
- 3 市場分析のための道具と手法
- 4 マーケティング・ミックスの要素
- 5 相互作用、戦略およびシナジー
by "BOOK database"