Consumer behavior : buying, having, and being

著者

    • Solomon, Michael R.

書誌事項

Consumer behavior : buying, having, and being

Michael R. Solomon

Prentice Hall, c1999

4th ed

大学図書館所蔵 件 / 22

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and indexes

内容説明・目次

内容説明

This work presents models of consumer behaviour to underscore the complex interrelationships between the individual consumer and his or her social realities. It includes a website, including additional examples, links to relevant sites, additional text and interactive case studies.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA39866721
  • ISBN
    • 0137957254
  • LCCN
    98024854
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Upper Saddle River, N.J.
  • ページ数/冊数
    xxi, 586 p.
  • 大きさ
    26 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ