Procurement marketing : a strategic concept

書誌事項

Procurement marketing : a strategic concept

Udo Kopplemann ; translated by Alex Lüders

Springer, c1998

タイトル別名

Beschaffungsmarketing

統一タイトル

Beschaffungsmarketing

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注記

Includes bibliographical references (p. [177]-178) and index

内容説明・目次

内容説明

A compilation of the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. The book adopts a decision-orientated approach, starting with a situation analysis and leading through a heuristic structure to the right combination of procurement tools. A valuable tool for continual reference.

目次

1. Problems.- 2. The Vision.- 3. Possible Solutions.- 4. The Procurement Marketing Solution.- List of Illustrations.- Literature.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA41606337
  • ISBN
    • 3540644598
  • LCCN
    98029120
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 原本言語コード
    ger
  • 出版地
    Berlin ; New York
  • ページ数/冊数
    xi, 183 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
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