Market entry strategies for the PR China : an empirical study on the beer and softdrink industry

著者

    • Dony, Alexander G. C.

書誌事項

Market entry strategies for the PR China : an empirical study on the beer and softdrink industry

Alexander G.C. Dony ; with a foreword by Emil Brauchlin

(Gabler Edition Wissenschaft)

Deutscher Universitäts Verlag, 1999

大学図書館所蔵 件 / 5

この図書・雑誌をさがす

注記

Also presented as the author's thesis (doctoral)--Universität St. Gallen, 1998

Bibliography: p. 205-219

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA46106761
  • ISBN
    • 382446781X
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Wiesbaden
  • ページ数/冊数
    xxvi, 234 p.
  • 大きさ
    21 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ