顧客満足を超えるOne to One CRM戦略

Bibliographic Information

顧客満足を超えるOne to One CRM戦略

野村隆宏編著

(B&Tブックス)

日刊工業新聞社, 2000.4

Other Title

Customer relationship management.

Title Transcription

コカク マンゾク オ コエル One to One CRM センリャク

Available at  / 40 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1章 CSを超える企業戦略(消化不良のCS経営;お客と顧客は違う;新しい経営のバイブル ほか)
  • 第2章 CRMソリューション(ITを活用したCRMアプリケーション;カスタマー・コンタクト・マネジメント戦略;進化するコールセンター—カスタマー・リレーションシップ・ポータルへ ほか)
  • 第3章 CRMケーススタディ(コールセンター事例;CRM事例;CRMのベース・ホスピタル事例—患者が消費者・顧客になった)

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA46481997
  • ISBN
    • 4526045268
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xv, 244p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top