Bibliographic Information

商品競争力の理論

石崎悦史著

白桃書房, 2001.2

Other Title

Theory of the competitive power of commoditiy [i.e. commodity]

Title Transcription

ショウヒン キョウソウリョク ノ リロン

Available at  / 101 libraries

Note

参考文献: p244

Description and Table of Contents

Description

本書は商品を消費者の視点で見ながら、社会的な商品の競争という形で新しい理論化を試みたものである。

Table of Contents

  • 商品の情報論
  • 商品による競争理論
  • 商品評価論の位置
  • 消費者主体の商品分類論
  • 商品広告論
  • 消費者の商品情報受容能力
  • 商品の競争力論
  • 商品の競争力
  • 商品の競争力の源泉
  • 商品の競争力の本質
  • 小売業における競争力
  • 商品戦略論への展開

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA50754980
  • ISBN
    • 4561651128
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xiv, 248p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top