Marketing management : a strategic decision-making approach

書誌事項

Marketing management : a strategic decision-making approach

Harper W. Boyd, Jr. ... [et al.]

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)(McGraw-Hill higher education)

McGraw-Hill/Irwin, c2002

4th ed

  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 7

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

関連文献: 2件中  1-2を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA53171457
  • ISBN
    • 0072315237
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston, Mass
  • ページ数/冊数
    xxi, 594 p.
  • 大きさ
    26 cm
  • 付属資料
    1 computer laser optical disc ; 4 3/4 in.
  • 親書誌ID
ページトップへ