The effect of primary-school quality on academic achievement across twenty-nine high- and low-income countries

著者

    • Heyneman, Stephen P.
    • Loxley, William A.

書誌事項

The effect of primary-school quality on academic achievement across twenty-nine high- and low-income countries

Stephen P. Heyneman and William A. Loxley

(World Bank reprint series, no. 268)

World Bank, [1983]

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprinted with permission from The American Journal of Sociology, vol. 88, no. 6 (May 1983), pp. 1162-94.

Bibliography: p. 1191-1194

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA54206036
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Washington, D.C.
  • ページ数/冊数
    p. 1162-1194
  • 大きさ
    25 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ