Marketing : concepts and strategies 2000e

書誌事項

Marketing : concepts and strategies 2000e

William M. Pride, O.C. Ferrell

Houghton Mifflin, c2000

  • : student edition
  • : library edition

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. [G-18]-G-40) and indexes

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA55330631
  • ISBN
    • 0395974836
    • 0395974844
  • LCCN
    99071914
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    1 v. (loose-leaf)
  • 大きさ
    28 cm.
  • 付属資料
    1 computer laser optical disc (4 3/4 in.)
  • 分類
  • 件名
ページトップへ