The influence of structured programming, gender, cognitive development and engagement on the computer programming achievement and logical thinking skills of secondary students

著者

    • Little, Larry Franklin

書誌事項

The influence of structured programming, gender, cognitive development and engagement on the computer programming achievement and logical thinking skills of secondary students

by Larry Franklin Little

(Yushodo current research series : unpublished thesis on computer training & education in school, No.3)

UMI : Yushodo, 1985

タイトル別名

中等学校生徒のコンピュータ・プログラミングおよび論理的思考技能に対する構造化プログラミング, 性別, 認識発達および参加形態の影響

大学図書館所蔵 件 / 7

この図書・雑誌をさがす

注記

Facsm. reprint of the authors' thesis (Ph.D.)--University of Georgia, 1984

Bibliography: p. 113-119

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA58868892
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [Tokyo]
  • ページ数/冊数
    vii, 152 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ